poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Pierwszy

Pierwszy, bo od czegoś trzeba zacząc...

Jestem Ciamciaque. Z Polski. Urodziłem się... i ot tamtej pory to moje największe osiągnięcie. Bardzo chciałbym by było inaczej jednak rzeczywistość nigdy nie jest tym czym chcemy żeby była. O czym ma być ten blog... Więc... o wszystkim...
nie będę się rozpisywał... czasem wrzucę zdjęcie obiadu... czasem kogoś wyśmieję... czasem bezlitośnie, niczym prawdziwy Vogon ("The Hitchhiker's Guide To The Galaxy" if you know what i mean...), podręczę jakimś tekstem...
Studiując przez rok w Warszawie język angielski podszkoliłem się na tyle by móc raz na jakiś napisac coś i w innym języku, zrozumiałym dla "szerszej grupy odbiorców" phe phi phu.... Więc wybaczcie, jeżeli kiedyś ktoś mnie nie zrozumie...
Dobrze, że chociaż tyle sobie wyjaśniliśmy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz